Prekyba motinystės atostogose, sąskaitos faktūros

Prekyba motinystės atostogose, sąskaitos faktūros

motinystes atostogosLietuvoje gerėjant veiklos vykdymo sąlygoms, vis dažniau žmonių imasi savo veiklos įteisinimo. Ne išimtis ir papildomai norinčios užsidirbti mamos. Joms šiame straipsnyje bus aktualūs mokesčių mokėjimo klausimai. Sąskaitų faktūrų išrašymo ypatumai taip pat suteiks galimybę pažvelgti plačiau į priskiriamų mokesčių mokestinį laikotarpį jei jos išrašomos netradiciškai. Veiklos įregistravimo klausimai dažnai pasitaiko naujokų srityje, todėl ir jie galės rasti reikiamos informacijos. Visa informacija pateikiama švietimo tikslais ir laikui bėgant straipsniai gali būti kiek nebetikslūs dėl laikui bėgant besikeičiančių šalies įstatymų.

Kiek kainuoja legalus prekybos vykdymas internetu? Esu motinystės atostogose jau 3 metus, kokie mokesčiai bus taikomi man? Ar gausiu kokių lengvatų?
Prekyba internetu galima ir su individualios veiklos pažyma. Pabrėžtina – veiklos įregistravimas nieko nekainuoja, o mokestinė našta prasideda tik tada kai deklaruojamos pajamos ir nuo gauto pelno yra sumokami atitinkami mokesčiai. Esant motinystės atostogose, asmuo yra laikomas dirbančiu, todėl ir privalomas sveikatos draudimas už jį jau yra mokamas. Tai reiškia, kad tokiu atveju mėnesinės PSD įmokos mokėti nereikia, o PSD mokestis sumokamas kartą per metus. Šiuo atveju lengvatos nėra taikomos, o apie individualios veiklos mokesčius daugiau informacijos galite rasti čia.

Jeigu sąskaitą klientu išrašiau 2013-12-25, o jis ją apmokėjo tik 2014-01-05 tai pajamos skaičiuojamos prie kurių metų?
Pajamos yra skaičiuojamas pagal jų gavimo terminą. Nėra svarbu kada sąskaitą buvo išrašyta – jeigu apmokėjimą gavote 2014 metais, tai pajamos ir skaičiuojamas prie šių metų, o informaciją deklaracijoje apie šias pajamas turėsite pateikti 2015 metais iki gegužės 1 dienos.

Ar sąskaitos faktūros individualioje veikloje būtinai turi būti išrašytos ranka nurodant rekvizitus?
Ne. Sąskaitos faktūros gali būti paties spausdinamos kartu su visais reikiamais rekvizitais. Trumpai tariant jūs galite turėti jau paruoštą sąskaitą su atspausdintais pirkėjo ir pardavėjo rekvizitais, o vienintelis rašytinis dalykas gali būti tik prekių (paslaugų) pardavėjo parašas.

Kokie dokumentai yra reikalingi vykstant į VMI pateikti prašymą dėl individualios veiklos įregistravimo?
Jeigu jūs veiklą registruosite atvykę į VMI skyrių, tai su savimi turite turėti tik asmens tapatybę įrodantį dokumentą. Kitų dokumentų turėti nėra būtina. Registracijose metu jums reikės pateikti tik savo asmeninius bei kontaktinius duomenis bei norimos vykdyti veiklos rūšies kodą.

Panašūs straipsniai